308                                                   REGISTRES DU BUREAU                                               [i563]
CCCCLX. — Réception [de] Dixinier. Ordonnance et advis. Grenetier Godeffroy.
22 septembre 1563. (H 1785, fol. 98 v°.)
Led. jour, . . Delaistre, receu Dixainier au quar­tier de Mathurin de Beausse, par luy presenté et certiffié avecq aultres bourgeois dud. quartier.
Ced. jour, a esté ordonné que deux de Messieurs les Eschevins se transporteront demain malin a la Court de Parlement'1' pour avoir advis de-Messieurs de Iad. Court, si l'on fera Assemblée generalle pour adviser tant sur le faict du guet necessaire estre faict en lad. Ville, toutesfois discontinué, dont peult ad­venir grand inconvenient, ety a beaucoup deperson­nes de lad. Ville en doubte et non asseurez, que aussy pour faire retirer grand nombre de gens de guerre qui sont en lad. Ville en armes contre le voulloir et
intention du Roy. Et si lad. Court trouve lad. Assem­blée generalle bonne, sera icelle Court priée de dé­léguer aulcuns de messieurs les Conseillers d'icelle Court d'eulx y trouver, ainsy qu'ilz ont acoustumé faire, et mandemens expédiez à ceste fin à Mess" les Conseilllers et Quarteniers de Iad. Ville.
A esté ordonné au Bureau de lad. Ville que m0 Claude Godeffroy, grenetier de Paris, baillera cau­tion à lad. Ville pour seuretté des deniers qu'il rece-vera pour la sommede dix mil livres, et aureffuz ou deffault de ce faire, sera commis ung homme par lad. Ville pour l'aire lad. recepte pour Ia conservation et seureté des deniers d'icelle Ville, ainsy qu'il est porté par Ie contrat qu'elle a avecq le Roy.
CCCCLXI. — Mandemens pour le guet.
23 septembre 1563. (H 1785, fol. 99 v°.)
Du xxiue jour de Septembre mil vclxiii.
"Jacques Kerver, Quartenier de lad. Ville, inconti­nant le present mandement receu, appellez six no­tables bourgeois de vostre quartier, et vous trouver tous demain, à une attendant deux heures de relevée, en l'Hostel de ceste Ville en l'Assemblée generalle que se y fera pour adviser tant sur le faict du guet que aultres affaires necessaires pour la garde et
seureté de lad. Ville : sy n'y faictes faulte. Faict le xxniejour de Septembre mil vclxiii.i
"Monsieurlepresidant, plaise vous trouverdemain, à une heure de relevée, en l'Hostel de la Ville, affin d'adviser tant pour le faict du guet que aultres affaires necessaires pour la garde et seureté de la Ville. Faict led. jour et an. n
Du xxivm0 Septembr
"Monsieur le presimain, à une heure prétel de ceste Ville pouConseillierde Ville, a
CCCCLXII. — Pour l'élection d'un Conseiller de Ville.
24 septembre 1563. (H 1785, fol. 100 r°.)
sidant Lhuillier, et delà à l'Assemblée generalle qui se fera, led. jour, à la grande salle de l'Hostel de lad. Ville pour le faict du guet, et vous prions n'y voul­loir faillir.
"Faict le xxnue Septembre mil vclxiii."
CCCCLXIII. — Mons1" Me Nicolas Luillier, Lieutenant civil, esleu Conseiller de la Ville.
25 septembre 1563. (H 1784, fol. 218 r°.)
Le xxv'jourde Septembre mil v'lxiii, en l'Assem­blée faicte en l'Hostel de la ville de Paris de Mess"
les Prevost des Marchans, Eschevins et Conseillers de lad. Ville, monsr m' Nicollas Luillier,, conseiller
(■' Le registre du Conseil ne fait aucune mention de celte démarche des Échevins auprès du Parlement.